Forum Discussion

20 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

De DxDiag ziet er goed uit en met de specificaties van jouw computer zou het gewoon moeten werken. 

Had je al de handleiding van Phantom geprobeerd?

• ik heb sinds kort ook dit probleem en heb volgens mij alles al geprobeerd zelfs mijn pc zo goed als terug gebracht naar fabrieksinstellingen. hierbij stuur ik ook mijn dxdiag mee maar ook daarmee is volgens mij geen probleem. heb ook alles alweer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit mocht niet baten hopelijk kunnen jullie mij helpen ik weet me echt geen raad meer en baal er enorm van dat ik mijn spel niet meer kan spelen want hij heeft het wel altijd gedaan 

• Ik heb alle cache bestanden al verwijderd. Heb ook al een back-up van mijn save en mods gemaakt en het originele mapje verwijderd. Dus ook daar kan geen fout in zitten dus ik weet niet waar de fout hem in zit maar inderdaad aan mijn videokaart kan het niet liggen
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

@TalietjeXX Goed dat je dat gedaan hebt, maar heb je al de handleiding gevolgd die ik je verzonden had?

• Ja dat je bij nvidia instellingen je game moet toevoegen dat heb ik ook allemaal gedaan heb alle tips en dingen gedaan wat ik er over kon vinden op internet maar niets werkt hij blijft die fout aangeven. Zelfs naar dat ik mijn pc terug gebracht heb naar fabrieks instellingen
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Even voor de duidelijkheid, je krijgt deze foutmelding te zien?

Opstarten niet mogelijk:
    De sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem.

In dat geval kan je ook het volgende proberen:

• Schakel Origin in-game uit
    • Zorg ervoor dat je de nieuwste drivers hebt voor jouw videokaart
    • Schakel Venstermodus aan voor de Sims 4 (klik met de rechtermuisknop op De Sims 4 in Origin en kies voor Speleigenschappen > Geavanceerde Startopties en typ daar -W)
  • SennolZ's avatar
    SennolZ
    7 years ago
    Hallo,
    Bij mij is het probleem uiteindelijk opgelost door het spel te laten starten in ‘window mode’ dit kan ergens via de instellingen van Origin. Ik weet zo 1,2,3 niet hoe je hierin overschakelt maar het is makkelijk te vinden op het internet! Ik hoop dat het voor jou ook werkt 😉
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Bedankt voor het delen van de oplossing @SennolZ!

Venstermodus is geweldig en kan vele problemen oplossen 🙂

• Super bedankt door de -w erin te zetten doet hij het eindelijk echt super bedankt. Maar kan ik hem nu nooit meer op volledig scherm draaien?
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Probeer eens anders deze instelling:

• yeah super bedankt hij doet het nu weer goed echt super bedankt 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Gelukkig maar, veel plezier met De Sims!

• Hoi @SennolZ ik heb dus een vraag hoe doe je dat want ik heb de sims 4 pas vandaag en ik kan het niet spellen omdat er staat draait niet op videokaart van dit systeem. Kan je me helpen?
  • hallo kan jij mij misschien helpen? ik heb de sims beroemd worden gekocht. maar ik kan hem maar niet spelen. ik zie nergens waar je hem kan dowloaded

• SennolZ's avatar
    SennolZ
    7 years ago

Hey hallo, bij mij deed hij het weer door venstermodus te gebruiken!

• Schakel Venstermodus aan voor de Sims 4 (klik met de rechtermuisknop op De Sims 4 in Origin en kies voor Speleigenschappen > Geavanceerde Startopties en typ daar -W)

heb dit even gekopieerd 😉

• er staat nergens geavanceerde startopties bij mij. wat moet ik nu doen?

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

@shan123444 Plaats even een screenshot van wat je te zien krijgt in Origin wanneer je met de rechtermuisknop op De Sims 4 klikt.

Je kunt de uitbreidingen downloaden door in Origin op De Sims 4 te klikken en naar Extra Content etc. te gaan en naar beneden te scrollen. 

• Hallo wij hebben hier sinds deze week ook ineens dit probleem 

bij het opstarten van de sims 4 in zowel bureaublad als in origin steeds de melding over de videokaart

hiervoor starte de game altijd goed op ,,is hier al een oplossing voor ? Mvg Ralf

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @Partymommy1507,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Speel je toevallig op een laptop en is de video kaart driver volledig up to date?

Kun je ons ook laten weten of de workarounds in deze discussie iets doen om het opgestart te krijgen?

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 15 days ago