Forum Discussion

Re: Uitbreidingspakket verdwenen

Meestal ben je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @YurekliKiz. Bij voorkeur en indien mogelijk, dien je aan te melden met het volledige e-mail adres, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

Zijn alle filters in je spelbibliotheek van de Origin cliënt gewist, zodat het product niet ergens anders wordt ingedeeld?

De cache van de Origin cliënt leegmaken.
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Nagaan dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt toegang tot het internet krijgt / heeft.
Een bekabelde internetverbinding gebruiken heeft de voorkeur.

Om de uitbreidingen / aanvullingen te kunnen gebruiken, dien je te beschikken over het basisspel. Waar de uitbreidingen / aanvullingen onder komen te staan.
Een oranje knop met iets anders dan "Kopen" met een bedrag ernaast, zou betekenen. dat je die uitbreiding / aanvulling in je bezit hebt.

Staat het product ook bij jouw Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

2 Replies

• YurekliKiz's avatar
    YurekliKiz
    5 years ago

Ik heb de cache van de Origin cliënt leeggemaakt en mijn laptop opnieuw gestart. De uitbreidingspakket staat er nog steeds niet bij. Ik wil erbij vermelden dat ik aangemeld ben op mijn juiste Origin account, waarop De Sims 3 geïnstalleerd is. Wanneer ik de Sims 3 start, zie ik dat één van de uitbreidingspakketten is geïnstalleerd (dat is wereldavonturen). Supernatural staat er niet bij. Ik heb de spel eergisteren nog gespeeld en vind het heel vreemd dat dit zomaar kan verdwijnen.

• Je zal eens contact opnemen met diegene waar je dit had gekocht, @YurekliKiz, aangezien dit niet via een erkende winkel is gedaan.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 17 days ago