Forum Discussion

DeDaVan's avatar
5 years ago
Solved

Sims 4 start niet op

Ik heb nooit problemen gehad met de Sims 4.

Nu hab ik mijn sims 4 ge-update en ik wilde hierna graag spelen.

Via Origin klikte ik op 'Spelen'. Het beeld ging automatisch naar mijn homepagina dus ik verwachtte dat Sims 4 wordt opgestart.

Dit gebeurde alleen niet. Ik ging terug naar Origin en wilde opnieuw op 'Spelen' klikken.

Dit kon niet meer, volgens Origin was het spel al opgestart.

Na even wachten gebeurde er ook niks.

Ik heb al veel geprobeerd:

- Origin caches verwijderen

- Origin als administrator laten uitvoeren

- Gebruikersaccountbeheer naar de laagste stand

- Het spel gerepareerd

- Het spel ge-update

- Modificatiebestanden uit het mapje 'Mods' gehaald

Ik weet niet wat ik verder nog kan doen! ☹️

• Je dient de map genaamd "De Sims 4" in je "Documenten\Electronic Arts\" een nadere naam geven, @DeDaVan.
    Mocht hierin nog meer mappen de "Sims 4" hebben, dan deze ook hernoemen. Of verplaatsen uit deze mappen, naar een andere (tijdelijke) locatie.

Controleer ook nog even of je laptop een andere videokaart heeft dan de "Intel UHD Graphics 620", hiervan de stuurprogramma's bijwerken.
    Verlangen van de beeldschermresolutie naar 1024×768.
    De grafische instellingen bij de spelopties van De Sims 4 verlagen, aanvinken of uitvinken. Daarvoor dient De Sims 4 wel te starten.
    Lukt het om De Sims 4 te starten in de venstermodus?
    De laptopmodus uitproberen. Daarvoor dient De Sims 4 wel te starten.
    Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, die kunnen zorgen voor problemen en om meer systeembronnen vrij te maken.

Groetjes.

22 Replies

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 14 days ago