Forum Discussion
Bedankt voor je snelle berichtje! Ik krijg de volgende foutmelding:
Origin kan De Sims 4 niet downloaden naar /users/......... .
Controleer of de locatie beschikbaar is of annuleer en start de download opnieuw op een andere locatie.
Kun je ons laten weten welke versie (OS) je op jouw Mac hebt staan? Je kunt deze vinden door op het Apple logo te klikken en 'over deze Mac' te selecteren. In het nieuwe venster staat bijvoorbeeld de naam van de OS en de versie die je gebruikt (bijvoorbeeld Big Sur).
- EA_Neil
- 5 years ago
Ik heb Big Sur!
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Bedankt voor het delen. Dat is inderdaad de meest up to date dus dat is een goed teken. De foutmelding lijkt aan te geven dat hij moeite heeft met het installeren in een bepaalde folder. Heb je toevallig meerdere gebruikers en staat Origin toevallig geïnstalleerd onder een andere gebruiker?
Hier wat opties die mogelijk dit probleem oplossen. Begin bij de meest bovenstaande en probeer het erna nogmaals voordat je naar de tweede stap gaat.
1. Kijk of je het spel kunt repareren via Origin (als de optie er is). Rechter muis klik op De Sims 4 in Origin en selecteer repareren. Als dat niet bestaat, ga naar stap 2.
2. Kijk of je het spel in een andere folder kunt installeren. Je kunt het pad aanpassen door op 'Origin' links bovenin te drukken > Applicatie instellingen > Installaties en opgeslagen spellen > Locatie gamebibliotheek. Dubbel check of die onder jouw gebruiker staat en zie of een ander pad helpt met downloaden/installeren.
3. Kijk of je Origin kunt resetten. Je kunt dit doen zoals uitgelegd op deze link. Met wat geluk kun je hierna het spel gewoon installeren.
4. Mocht niks hierboven helpen kan het het waard zijn het spel en Origin helemaal te verwijderen waar mogelijk en opnieuw te installeren en opnieuw te proberen.
- EA_Neil
- 5 years ago
Ik heb stap 1 en 2 doorlopen, maar dit heeft geen effect gegeven. Kan het ook komen doordat origin + spellen nog gedownload staan op de windows laptop? dat ik dit eerst moet verwijderen voordat ik het op de macbook kan downloaden?
About Origin Mac
Recent Discussions
- 5 months ago
- 7 months ago
- 7 months ago