5 years ago
verifieren van email voor mijn dochter van 12 jaar
Wanneer mijn dochter van 12 jaar wil inloggen komt er op het scherm dat ze een email naar mijn adres gaan sturen om dit te verifieren. Ik heb dit al heel veel gevraag maar tot op heden heb ik nog geen email gekregen , kan ik dit dus niet verifieren en kan zij bijgevolg niet spelen.
- Controleer of het juiste e-mail adres is gebruikt en soms is terechtgekomen in de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten, @d_dierckx.
Plaats de e-mail adressen van EA op de witte lijst bij je e-mail cliënt. Probeer opnieuw het e-mail bericht laten verzenden.
Als er een alternatief e-mail adres is ingevuld, dan zou hierop ook deze e-mail berichten moeten krijgen. Probeer het nogmaals, nadat die nou is toegevoegd.
Kinderaccounts zijn gekoppeld aan een volledige Origin / EA account, in beheer van de ouders / verzorgers en hebben geen toegang tot online functies. Er kan alleen worden aangemeld via de Origin cliënt met hun (openbare) identiteit / gebruikersnaam.
Als het probleem niet kan worden opgelost, dien je contact op te nemen met de helpdesk, om na te gaan waaraan het probleem zou kunnen liggen.
Groetjes.