Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. Autres Jeux EA

Forum Discussion

64f6bee74ab8f71's avatar
64f6bee74ab8f71
1 year ago

It take two

Je cherche quelqu'un pour jouer à it take two ce soir, c'est la 1ere fois que j'y joue

it takes two

1 Reply

• G4BY45's avatar
    G4BY45
    Newcomer
    28 days ago

Jarrive en **bleep** mais je cherche un partenaire 

Recent Discussions

• r7p76kbkcrm8's avatar

Problème golf clash

Depuis hier quand j'ouvre golf clash un point bleu clignote au centre de l'écran et je n'ai plus accès à aucune fenêtre.
    r7p76kbkcrm8
    2 days ago
  • Melgan4585's avatar

Mise a jour 2.0

Bsr. Jai du supprimer mes villes et recommencer a zéro car trop compliqué de tout améliorer et réaménager mes villes après la mise a jour 2.0. Maintenant je me retrouve avec un bug, tous mes bâtimen...
    Melgan4585
    3 days ago
  • Dume666's avatar

Bug NHL 26 mode carrière

Bjr Xbox série x sur nhl 26 il mets impossible de lancer un match en mode carrière le jeux plante je suis obligé de redémarrer et de simuler si je veux avancer . Au début ça fonctionnait et d’un coup...
    Dume666
    3 days ago
  • frankyboule1's avatar

Anthem trop dommage

Hello EA Team, I’m writing as a passionate player and admirer of Anthem. I truly believe that stopping Anthem was a mistake — not because the game was perfect, but because its core was exceptional....
    frankyboule1
    4 days ago
  • Coach0503's avatar

J'veux parler a un conseiller

Je me suis fais bloqué mon compte et je ne savais pas pourquoi mais la je viens de me rendre compte que l'adresse email lié au compte n'est plus la mienne.. j'essaye de parler a un conseiller et je n...
    Coach0503
    4 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago