Forum Discussion

callmdisaster's avatar
callmdisaster
Rising Newcomer
3 months ago

2 race stuurtjes tegelijk op F1 24 PS5

Hallo ,ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar ik heb het volgende probleem.

We hebben een PS5 met F1 24 en spelen hierop in splitscreen met 2 racesturen.

1 fanatec DD+ 12Nm

1 Logitech G923

Op het moment dan we het spel opstarten en je player 2 wilt toevoegen dan krijgen we een melding dat de controller al ingebruik is door player 1.

We kunnen niet tegelijkertijd spelen hierdoor.

We hebben beide een eigen account en zien dit ook terug in de app van PlayStation.

Hebben we een instelling die we kunnen veranderen hiervoor.

In de controller instellingen zie ik dat er maar 1 controller word weergegeven terwijl beide stuurtjes in PS5 modus staan.

Firmware ed staan op de laatste stand

Ik hoop dat t duidelijk is zo.

Alvast bedankt 

Danny 

2 Replies

• callmdisaster's avatar
    callmdisaster
    Rising Newcomer
    3 months ago

Hoi, bedankt voor je reactie.

We hebben ondertussen een Hori racestuur geprobeerd om te testen en deze werkt wel.

Ik kan dan op t andere account inloggen en zo speler 2 toevoegen.

Hij pakt de Logitech dus niet, heb gisteren wel een keer gehad dat het wel werkte.

Geen idee hoe dat is gelukt , heb de PS5 opnieuw opgestart en daarna werkte het weer niet.

Is er dan misschien toch een soort instelling of volgorde die je moet volgen?( Heb ondertussen al wel alle mogelijke manieren geprobeerd)

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi callmdisaster​,

Ik geloof dat je alleen 1 USB-apparaat tegelijk kan gebruiken. Dit is een limiet van de PlayStation (en Xbox) console zelf, helaas. Vandaar dat het niet lukt.

About Andere EA Games

Vier samen met andere spelers klassieke EA-games. Trouwe Dungeon Keeper of Theme Park-speler? Je bent op de juiste plaats.47 PostsLatest Activity: 5 days ago