Forum Discussion

Aberghan's avatar
Aberghan
Rising Newcomer
3 months ago

Cryses 3 weg?

Onlangs had ik problemen met cryses 3 (crash etc.) Na alles geprobeerd te hebben (inclusief overzetten op een sdd) game maar gedeletet en geherinstalleerd. Bizar geval nu. Game weg uit mijn lijst (wel gedownload op mijn pc) maar ik kan het alleen spelen als ik een abonnement neem op EA PLay?!? Maar het spel heb ik al een direct gekocht ton het uit kwam, het is dus  al van mij. Tot nu geen reactie gehad van EA zelf op mijn mail, wellicht komen ze nog. Heeft iemand intussen  een idee wat er aan de hand is?

2 Replies

• Aberghan's avatar
    Aberghan
    Rising Newcomer
    3 months ago

Hai EA_QueenBee,

Het spel is even plotseling weer op mijn account verschenen als dat het verdween, alsof het nooit is weg geweest. Het beste wat ik kan bedenken is een of andere bizarre bug. Helaas krijg ik het nog niet weer werkend onder Windows 11, vreemd want hij draaide er prima op. Nog steeds loopt het spel vast bij de start of kort (1-2 min) als het spel begint. Het mysterie duurt voort, dus als iemand weet hoe ik het nu weer draaiend krijg, dan hoor ik het graag.

About Andere EA Games

Vier samen met andere spelers klassieke EA-games. Trouwe Dungeon Keeper of Theme Park-speler? Je bent op de juiste plaats.47 PostsLatest Activity: 5 days ago