Styllo-62Newcomer3 months agoToevoegingenDe game is leuk enzo maar breng death race, coach frank weer terug en als een mensen geen zin hebben in mensen een privé server misschien
Featured PlacesAndere EA Games Vier samen met andere spelers klassieke EA-games. Trouwe Dungeon Keeper of Theme Park-speler? Je bent op de juiste plaats.Latest Activity: 10 days ago51 Posts
Andere EA Games Vier samen met andere spelers klassieke EA-games. Trouwe Dungeon Keeper of Theme Park-speler? Je bent op de juiste plaats.Latest Activity: 10 days ago51 Posts
Recent DiscussionsVersnellingsmunten Een idee voor de ontwikkelaars: Maak versnellingsmunten stapelbaar. Zo kan je sneller meer produceren. Ik heb nu regelmatig dat ik te veel koperen versnellingsmunten heb omdat ik liever zilveren en g...Foutmelding joining league Hallo! Sinds al aantal jaar speel ik met vrienden een prive competitie via racenet, nooit problemen gehad tot nu. Helaas kan een vriend slecht in het "competitieracen" komen, met foutmeldingen als g...EA Sports WRC geen toegang meer tot clubs Ik probeer al dagen in game naar mijn clubs te gaan maar staat altijd dat ik niet aangemeld ben, terwijl ik wel degelijk aangemeld ben bij Racenet? Game al volledig verwijderd en dergelijke niks help...Mercenaries 2: World in Flames Als ik Mercenaries 2 wil spelen krijg ik de melding: Licentie Limiet bereikt, hoe kan ik dit oplossen? SKATE. I started playing skate when it realeased and the first mission is bugged "hedge Bustler" i completed all of the goals and still cant progress, i have tried deleting my saved data and i still could n...