Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. Plants vs. Zombies™ Discussion sur la franchise

Forum Discussion

Featured Places

Node avatar for Plants vs. Zombies™ Discussion sur la franchise

Plants vs. Zombies™ Discussion sur la franchise

Des zombies essaient de rentrer chez vous? Tenez les à distance et discutez des meilleures techniques de jardinage sur ce forum communautaire.
Latest Activity: 6 days ago
1,066 Posts

Recent Discussions

• le-cerf-vegan's avatar

PVZ GW2 Serveur, Unable to recover your backups from the server, on pc

When the server be good ?
    le-cerf-vegan
    6 days ago
  • thibaud0001's avatar

Battle for Neighborville Connection serveur EA impossible

Je viens de prendre Plants vs Zombies: Battle for Neighborville sur PC depuis EA, et je suis bloqué sur le menu d'accueil avec des "connections serveur perdu" Garden Warfare 2 fonctionne bien, donc c...
    thibaud0001
    6 days ago
  • naeco87's avatar

Bonus du jour bloqué après mise à jour

Bonjour, ce matin il y a eu une mise à jour du jeu. Après la mise à jour, je n’ai pas été en mesure de récupérer le bonus du jour. Je joins deux captures d’écran. La première montre que le bonus à ...
    naeco87
    6 days ago
  • 60wdhoouixe8's avatar

Bug dans le store

Je ne sais pas pour les autres mes mon store au complet est inaccessible donc que je ne peux pas acheter des cartes ou des nouveaux héros. [Moved to PvZ FR. Please review our guidelines regarding l...
    60wdhoouixe8
    16 days ago
  • naeco87's avatar

Bug Plante de la semaine

Bonjour, L’évènement plante de la semaine ne fonctionne pas. Le système n’attribue pas les points d’énergie qui permettent de participer à cet évènement. J’ai réussi à obtenir quelques points en vi...
    naeco87
    18 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago