Forum Discussion

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

Net weer twee crashes. WiFi uitgeschakeld en gespeeld met 4g en toen ging het goed. Zou het met timeouts te maken kunnen hebben? Is pvz2 hier gevoeliger voor geworden? Zou qua timing wel vreemd zijn overigens.

5 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago

Hey @oneman48,

Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws.

Het goede nieuws is dat we inderdaad nu ook hier volledig op de hoogte zijn van dat sommige spelers crashes ervaring met PvZ 2 terwijl ze in de Arena spelen. Deze rapporten worden onderzocht en de teams hopen zo snel mogelijk met een spel-update óf een server update te komen.

Het minder goede nieuws is, is dat we helaas geen specifiek tijdsbestek hebben wanneer dit zal zijn. Nu ook vooral met de kerstdagen en oud/nieuw zijn de teams wat rustiger. ☹️

• Goed om te lezen dat er aan gewerkt wordt, jammer dat het nog voortduurt, want de laatste 10 potjes ben ik minimaal 4 keer gecrasht. Hoe dan ook, bedankt voor het bericht. Fijne feestdagen

• oneman48's avatar
    oneman48
    4 years ago

Ik net ook weet 2x bij 2 pogingen. Met wifi en 4g. Dus ik was te optimistisch denk ik. Echt ontzettend ergerlijk.

• oneman48's avatar
    oneman48
    4 years ago
    @GalactusTGHIUM Pas 1x getest, maar las dat het niet gebruiken van de ice peashooter de oplossing is en dat lijkt te werken.
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Als het spel willekeurig en steeds vaker zich afsluit of vastloopt, is het beter dan deze niet meer te gebruiken, tot er een oplossing komt van het team, wat toch na de feestdagen zal gebeuren.

Er zijn vast andere zaken die je kan doen.

Groetjes.

About Plants vs. Zombies™ Franchise Discussie

Zombies die je huis proberen binnen te komen? Houd ze onder controle en bespreek de beste tuiniertechnieken op het communityforum.20 PostsLatest Activity: 6 months ago