Forum Discussion

Pinkie730's avatar
2 years ago

"Restoring purchases" scherm

Hallo,

Ik heb het spel "Plants vs Zombies 2" een tijd niet meer gespeeld en ben ik sinds kort weer begonnen met het spelen van het spel. Ik ben alleen tegen verschillende moeilijkheden aangelopen. Als ik de in-game store wil bezoeken krijg ik een pop-up met "restoring purchases" in mijn scherm. Deze pop-up kan ik niet weg klikken en blijft dus in mijn scherm waardoor mijn spel eindeloos vastloopt. Ik moet het spel opnieuw opstarten om weer verder te kunnen gaan, maar dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. Hetzelfde gebeurt als ik de dagelijkse "pinata party" heb gedaan. Ook gebeurt het als ik naar de werelden wil gaan in de "story mode". Dit vind ik best vervelend. Ik snap niet waarom dit in mijn scherm komt want ik al heel lang geen aankopen gedaan in deze game en zijn de aankopen die ik gedaan heb lang geleden en heb ik alles daarvan ontvangen. Ik hoop dat hiervoor een snelle oplossing voor is, want ik kan het spel op deze manier niet fijn spelen.

Met vriendelijke groet,

Yaran

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Pinkie730,

Krijg je de "Restoring purchases" scherm ook in piñata party en story mode, of krijg je dan een andere scherm waar alles vastloopt?
  • Pinkie730's avatar
    Pinkie730
    2 years ago

Ik krijg hetzelfde "restoring purchases" scherm (pop-up).

About Plants vs. Zombies™ Franchise Discussie

Zombies die je huis proberen binnen te komen? Houd ze onder controle en bespreek de beste tuiniertechnieken op het communityforum.25 PostsLatest Activity: 12 hours ago