Forum Discussion
Star Wars Battlefront II - Release Notes - August Patch
Emperor Palpatine and Ewok Hunt are back! The issues that required us to temporarily disable both have been fixed in this patch. In addition to that we’ve deployed balancing updates to lightsaber heroes in Galactic Assault that should make them viable again. We also addressed the stuttering upon hard-lock issue in Hero Starfighters.
CHANGES:
- Palpatine has been added back to the game
- Fixed an issue with Palpatine being very overpowered by restricting the angle from which the player could lock on with his lighting ability
- Fixed an issue with Palpatine being able to lock onto targets through walls
- Ewok Hunt has been added back to the game
- Fixed an issue in Ewok Hunt where Stormtroopers were unable to board the shuttle
- Rebalanced stamina for lightsaber heroes
- Fixed an issue in Hero Starfighters on PC where players experienced a short stuttering before being locked on
- Fixed an issue with Extraction where objective markers were misplaced on Kessel and Jabba’s Palace
zu dem neuen Patch kann ich hier mal meinen Dampf ablassen. Was sich EA hier wieder geleistet hat ist unter aller Sau. Das Spiel hat echt wieder spass gemacht und dann kommt der Scheiß Imperator zurück. Bei dem hat sich gar nichts geändert der schieß nach wie vor durch Wände. Sowas als Bugfixes zu verkaufen ist wirklich das letzte. Zudem ist es wieder möglich den gleichen Helden zu wählen. Versucht mal ein Team aus 4 Imperatoren zu töten. Hier sieht man mal, daß EA eigentlich nur FIFA wichtig ist. Ich bin sowas von enteuscht von EA. ich könnte echt kotzen. Ich empfehle den Imperator wieder so schnell wie möglich zu entfernen. Die Teams waren im letzten Monat super ausgeglichen und es hat spass gemacht. Bei so einem Mist hab ich keine Lust mehr. Ich bitte EA wirklich die Ausgeglichenheit wieder herzustellen. und so einen Patch nicht als Verbesserung zu verkaufen. Bei so einem Support sollte EA keinen mehr machen. Sollte sich daran nichts ändern war es das für mich.
About Star Wars Spiele Diskussionen
Recent Discussions
- 2 days ago
- 2 days ago
- 3 days ago
- 4 days ago