Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
5 years ago

Re: Star wars jedi fallen order stadia add on

Hey @Thecreathor,

Bedankt voor het berichtje. Ik snap dat dit vervelend is want het is tof die extra skins te bezitten tezamen met de artbook en directors cut behind the scenes als Star Wars fan.

Ik heb het gevoel dat hij dit niet toe laat omdat je de base game technisch gezien niet in bezit hebt en alleen kunt spelen zolang je de pro-subscriptie hebt lopen. Dit betekent dat het moment dat je naar normaal over gaat je de base game ook kwijt zal raken waardoor de Deluxe upgrade waarschijnlijk niet mogelijk is.

- EA_Neil

2 Replies

• @EA_Neil Hi Neil,

Bedankt voor de reactie.

Ja inderdaad leuk om alles te zien als star wars fan. Vind het dan ook jammer, als dat de reden is. Zou ergens niet moeten uitmaken. Plus zo zouden ze nog extra geld kunnen verdienen. Niemand gaat nog eens 60 euro neerleggen. Om dan alleen de deluxe te kunnen spelen. Vind het dan ook erg klamt onvriendelijk in mijn ogen. En heb juist nu zoiets van... Laat maar ik koop hem wel in de aanbieding op Playstation. Ook daar heb je met PlayStation Plus gratis games. En dan kan je de dlc ook kopen. Dus als dat Stadias reden is. Dan is het erg jammer. Want als jij weer je pro zal activeren..dan kan jij je geclaimde games gewoon weer spelen. Zo ook je dlc. Andere games kan het btw ook bij. Ik vind dat hier iets aan gedaan moet worden.

Mvg
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @Thecreathor,

Ik snap je volkomen en zover ik het begrijp wordt dit door het platform zelf gehanteerd en besloten. Het is goed mogelijk dat dit bij Playstation net even ietsjes anders werkt dan op Stadia.

- EA_Neil

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 2 months ago