Forum Discussion

Hoth24_YT's avatar
8 years ago
Solved

Sfałszowany konkurs EA

Chciałbym oznajmić, że Wasz konkurs został sfałszowany przez Was samych. Ja oddaje preordera do sklepu Origin i moi przyjaciele też wycofują się z kupna gry, kilkaset osób pójdzie za mną po sznurku. Gram w te serie od 2004 roku, a dziś plucie mi w twarz. ŻENADA.

• @Hoth24_YT

Rozumiem, że masz na myśli ten konkurs, bo w swojej wypowiedzi zapomniałeś tego sprostować. Z racji tego, że konkurs realizowany był poprzez Electronic Arts Polska, sugerowałbym kontakt bezpośrednio z organizatorem konkursu. 

Poniżej znajdziesz część regulaminu konkursu:

Spoiler

(...) 6.3. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników w formie pisemnej, na adres Organizatora w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia Konkursu.
    6.4. Reklamacja powinna zawierać:

a) dopisek na kopercie: „Reklamacja – „Konkurs Najlepsze akcje z bety Star Wars Battlefront II”

b) wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji (a także opcjonalnie kontaktowego nr tel. komórkowego);

c) uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;

d) podpis reklamującego. (...)

8 Replies

• Najgorsze jest to, że mało kto tu odpowiada. To forum to totalna kpina, żadnego wsparcia, strach przed odpowiedziami na pytania, brak innej formy komunikacji, nic, zero, null. Wstyd po prostu.

• [edytowanie przez EA_Kuba] zobaczcie kto wygrał - ktoś kto pracuje w sony polska albo jego znajomy czy rodzic. Regulamin złamany.

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Naprawdę EA teraz się nieźle upokorzyło. Nie rozumiem jak tak można, dzięki Hoth za to, że o tym powiedziałeś teraz być może nie kupię gry.

• EA_Kuba's avatar
    EA_Kuba
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 years ago

@Hoth24_YT