Forum Discussion

SCbessie's avatar
2 years ago

Bundles

Nu er na jaren een nieuwe stuff pack uit is, mis ik een uitbruiding (Horse Ranch) game pack (Werewolves) en de nieuwe stuff pack (Home Chef Hustle)

Dit is de voorwaarden voor een bundle in de sims store, uitbreiding, game en stuff pack

Maar als ik in de store naar bundles ga krijg ik bericht dat ik geen bundle kan aanschaffen.

"Bundelen niet beschikbaar. Je bent een aardige verzamelaar! Omdat je al zoveel materiaal van De Sims 4 hebt, kunnen we op dit moment geen compleet nieuwe bundel voor je maken. Bekijk onze individuele packs/pakketten om iets nieuws te bemachtigen."

Kan het zijn dat de nieuwe uitbriding and stuff pack nog niet voor bundle beschikbaar zijn? 

Wanneer zou dit beschikbaar komen?

Bedankt ˆˆ

2 Replies

• Hey @SCbessie,

Je geeft zelf eigenlijk al de reden aan waarom je geen bundel kunt samenstellen. Zowel het uitbreidingspakket 'Paardenboerderij' als het accessoirepakket 'Kokkerellen Maar' zijn nog té nieuw om mee te kunnen bundelen.

Het duurt meestal minimaal zes maanden maar vaker wel langer  voordat een nieuw pakket kan worden opgenomen in een bundel. 

Maar wie weet komt er rond kerst wel weer een aanbieding.

• SCbessie's avatar
    SCbessie
    2 years ago

@Trismagistos Bedankt voor de reactie. 

Ik had een vermoeden maar dacht vraag het toch even na, aangezien het nergens echt vermeld staat dan nieuwe uitbreidingen niet mee tellen. Vandaar ^^

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 10 hours ago