Forum Discussion

laurengrantje's avatar
3 months ago

Game wil mijn Mods niet toevoegen

Ik maak ondertussen al enkele jaren gebruik van Mods, ik had er vandaag een heleboel nieuwe toegevoegd aan mijn Mods-mapje onder het mapje Electronic Arts, heb na de update van het spel opnieuw toestemming gegeven voor het gebruik van aangepast materiaal & het spel al verschillende keren opnieuw opgestart, maar het spel wil mijn Mods maar niet toevoegen of gebruiken. De lijst van de modificaties blijft gewoon leeg, ook al staan alle instellingen juist in de game. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Want ik zou terug graag mijn Mods kunnen gebruiken in de game :(

1 Reply

• Hey laurengrantje,

Misschien dat ik je niet helemaal begrijp maar als je aangepast materiaal zoals cc en/of mods gebruikt dan plaats je die uitgepakt en niet dieper dan 1 submap in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods. Als je ze plaatst in de waar je beschrijft: "mijn map Mods-mapje onder het mapje Electronic Arts," Worden ze niet opgenomen in het spel. Als er een patchupdate wordt uitgebracht en je maakt daar gebruik van dan zal je de alle mods moeten controleren op veroudering en breuken.

Lees voor de zekerheid ook: Als je gebruik maakt van aangepast materiaal! | EA Forums - 7186913

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.418 PostsLatest Activity: 9 days ago