Forum Discussion

sknaapen13's avatar
3 years ago
Solved

productcode werkt niet

heb de sims 4 via marktplaats gekocht, alleen nu werkt de installatiecode niet, wat kan ik nu doen??

• Hey @sknaapen13,

Dan ben ik bang dat de code al gebruikt is op een ander EA-account. Digitale codes, of codes (in het algemeen) die ingevuld moeten worden in Origin, zijn maar éénmalig geldig.

4 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @sknaapen13,

Dan ben ik bang dat de code al gebruikt is op een ander EA-account. Digitale codes, of codes (in het algemeen) die ingevuld moeten worden in Origin, zijn maar éénmalig geldig.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @sknaapen13 

Zoals @EA_Leeuw als aangaf is de productcode die je via marktplaats hebt gekocht al eens gebruikt. Het advies is om spellen alleen bij gerenommeerde verkopers aan te schaffen anders loop je het risico een lege huls te kopen. Je zou bij de verkoper verhaal kunnen halen en bij Marktplaats je beklag kunnen doen over deze verkoper.  

Misschien dat je eens kunt kijken of je tegen gereduceerd tarief een bundel via de EA app of Origin kunt aanschaffen. Er zijn regelmatig sales en acties! Zoals deze: Speel De Sims 4 GRATIS vanaf 18 oktober! - Answer HQ (ea.com)

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 10 days ago