Forum Discussion

Re: Blijf Thuis. Speel Samen. - Dag 3

Hallo Jason! 

Ik zie dat de code voor Jungle al gebruikt is, maar bij die van Studentenleven zegt hij dat de code niet klopt, terwijl ik toch echt de juiste in vul! :P 
Ik heb het zelfs vergroot in paint om te checken haha! Weet je zeker dat de code klopt?

Groetjes van Tessa

6 Replies

• AprilAster's avatar
    AprilAster
    6 years ago
    @AprilAster Ooh laat maar 🙂 ik probeerde het net nogmaals, en nu zegt hij dat de code al is verzilverd. Helaas helaas!
  • @AprilAster, Studentenleven toevoegen lukt bij mij. De tekens zoals "B", "0" en "8" lijken veel op elkaar.
    Er wordt geen "O" gebruikt maar "0" (nul).
    Daarnaast lijken de "0"en "Q" veel op elkaar.
    De "F" en "E" kunnen slechter van elkaar te onderscheiden zijn, als een lichtere variant van die kleur in de buurt is. Code samenstellen, van boven naar beneden toe.

@EA_Jason, idem hier. Als de productcode van "De Sims™ 4 Jungle Avonturen" invul, wordt het product getoond, maar krijg ik deze niet bevestigd. Ik wordt steeds teruggebracht naar het venster om de productcode in te voeren en "Deze code is al ingewisseld." melding verschijnt.

Groetjes.
  • @RealSimmor0 als ik het juist begrepen heb, kan elke code slechts één keer gebruikt worden. Als je de melding krijgt dat een code al is ingewisseld dan is hij al door iemand gebruikt en kan je er volgens mij niets meer mee doen.

• Ik zie geen contactpagina, dus ik doe het even zo. Ik heb net de sims 4 gekocht en het geld is van mijn rekening afgeschreven, maar in mijn account bij jullie staat een foutmelding en nu heb ik wel betaald, maar heb ik geen sims 4...

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Daarvoor kun je een nieuw onderwerp aanmaken of je bericht achterlaten bij een recent onderwerp met hetzelfde soort probleem, @Rachelserena.

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Vanwege feestdagen, als de huidige nare situatie die wereldwijd aan de gang is en waardoor mensen meer online aankopen zijn aan het doen, kan het langer duren dan normaal.

Wordt er nog iets van een foutcode bij de foutmelding getoond?

Groetjes.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.425 PostsLatest Activity: 7 days ago