Forum Discussion

Re: Dierenkliniek

Hey @813ijbiyc65m,

Ik heb even een vraagje over de dierenarts- en dierentrainingsvaardigheden van de Sim die eigenaar is van de dierenkliniek en de vaardigheden van medewerker waar je het over hebt. Ik speel ook nog regelmatig met een Sim die eigenaar is van de dierenkliniek en heb gemerkt dat als ik deze Sim zelf bestuur er niets aan de hand is. De medewerker laat ik vooral 'eenvoudige klusjes' opknappen zoals medicijnen maken etc.  Naast de eigenaar Sim laat ik ook haar partner en de kinderen assisteren in de praktijk en daarmee train ik die Sims tegelijkertijd. 

Medewerkers die die als NPC Sim komen werken hebben de neiging jouw Sim en jou voor de voeten te lopen. Het is net als met butlers, cateraars, huishoud(st)ers en ander personeel! Het beste voorbeeld van expres ingeplande frustratie vind je bij eigenaars van restaurants. Mijn advies voor een effectieve winstgevende onderneming: 'laat jouw Sim zelf het belangrijke werk doen'!

Veel plezier met spelen. 😉 

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 6 days ago