4 years ago
Nieuwe laptop
Ik ga een nieuwe laptop aanschaffen. Wat zijn de beste specificaties om De Sims 4 met bijna alle uitbreidingen te kunnen spelen?
Hey @Danie77,
Hartstikke goed dat je een nieuwe laptop gaat aanschaffen!!
In deze link vind je de minimale en aanbevolen systeemeisen voor de Sims 4
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/system-requirements
Mijn advies is om ruim boven de aanbevolen eisen te blijven met je nieuwe laptop. Vooral ook als je meerdere uitbreidingspakketten hebt.
Houd ook rekening met mijn eerdere tip om de OneDrive eerst uit te schakelen voordat je Origin en DeSims 4 gaat installeren.
Als je meer advies wilt hebben, laat het dan even weten.
Veel succes met je aankoop.😎
Hey @Danie77
Zelf heb ik op meerdere computers al Windows 11 geïnstalleerd en dat gaat prima!
Bovendien kan je binnenkort alleen nog maar pc's en laptops met Windows 11 kopen.
Als je vragen hebt, tag me gerust.
Veel succes!!
Laat je vooral niet ontmoedigen door dit soort horrorverhalen @Danie77
Op de Engelse Forum pagina wordt duidelijk aangegeven dat Windows 11 en De Sims 4 prima samen gaan. Sims 4 not working on Windows 11 - Answer HQ (ea.com)
Of om met de woorden van een van de Hero's @puzzlezaddict te spreken (Sims 4 werkt prima in Windows 11, voor jou en voor bijna iedereen.)
Dus maak je vooral geen zorgen.
Let wel op het uitschakelen of ontkoppelen van de OneDrive OneDrive uitschakelen of verwijderen (microsoft.com) voordat je Origin of de EA-Desktop App downloadt en installeert en daarna De Sims 4 uit de cloud op je harde schijf downloadt.
Als je daar nog verder hulp bij nodig hebt, laat het maar weten.
Veel plezier met je nieuwe laptop! 😉