2 years ago
Sims voert acties niet uit
Hallo, ik heb al langere tijd dat mijn sims niet direct mijn actie uitvoeren en voor hun uit blijven staren terwijl de tijd gewoon doorloopt. Dit is erg frustrerend, vooral bij evenementen met een t...
Hey @Ednah066,
Even een vraagje: 'heb je toevallige de autonomie van jouw Sims uitgezet?'
Bij de spelopties onder 'Gameplay' kan je de autonomie bepalen. Als je deze op volledig zet dan zou je dat probleem niet moeten hebben.
Zie voorbeeld:
Als je toch dit probleem blijft houden, kijk dan of je jouw Sims 4 spel alle updates heeft doe dat dan ook voor de PS4. Controleer gelijk of je nog voldoende opslagcapaciteit hebt.
Laat ajb even weten of je hier wat aan hebt.
Hoi, bedankt voor je reactie.
Anatomie staat aan, dus mijn sims doen ook gewoon acties waar ze behoefte aan hebben. Maar als ik ze een taak toewijs, dan blijft de taak helemaal bovenaan staan, terwijl er geen andere taken zijn. Ze voeren de taak pas uit als de taak helemaal onderaan staat en ‘aan de beurt’ is. Maar het duurt soms dus superlang tot de taak aan de beurt komt. En tot die tijd blijven ze stilstaan terwijl de tijd dus loopt. Heeft denk ik te maken met de traagheid van het spel….
ik heb alle updates altijd direct geïnstalleerd en ook voldoende capaciteit op mijn ps.
Ik speel op een oude PS4. Zou het spel sneller reageren als ik het overdraag naar een PS5?
Hey @Ednah066,
Sorry voor de latere reactie (griep)
Misschien dat die vertraging ook kan ontstaan als je een groot huishouden/gezin van Sims hebt en je als jouw Sims veel opdrachten in een rij meegeeft. Zeker als je Sims iets met elkaar laat ondernemen kan dat leiden tot vertragingen, blokkades en zelfs stilstand.
Het feit dat een 'taak' pas later aan de beurt komt kan ook te maken hebben met de rekencapaciteit van de PS maar ook met de complexiteit van de taak in combinatie met de autonomie.
Het enige advies dat ik je hierin kan geven is zet maximaal 2 taken uit per Sim en probeer dan de interacties tussen de Sims goed af te stemmen of zelfs geheel te vermijden.
Hopelijk heb je hier wat aan. Als je verdere uitleg wilt, laat dat dan ook even weten.