Forum Discussion

c888ed994e69afa's avatar
2 years ago

Vermiste Uitbreidingspakketten

Hallo 

Met het overgaan van origin naar EA ben ik al mijn uitbreidingspacketen kwijt. Dit gaat over veel geld en zou dit graag allemaal terug willen. Ik heb al heel veel opzoekwerk gedaan, veel vragen gelezen op jullie forums, stappen ondergaan die erbij stonden en nog steeds niks terug gevonden. Zouden jullie mij nog meer kunnen helpen? 

Dank je wel alvast 

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @c888ed994e69afae,

Is het mogelijk dat je met het verkeerde account aanmeldt? De EA app en Origin trekken al hun data van hetzelfde plek, dus als je van de een naar het ander gaat dan zou al je aankopen er gewoon moeten zijn. Als je alle foutoplossingen hebt geprobeerd, dan lijkt het mij dat dit het probleem is.
  • @EA_QueenBee Ik heb altyd maar 1 account gehad. Ik open mijn Sims4 en al mijn gebouwen enzo staan er nog maar als ik verder wil bouwen komt erbij te staan dat ik niet de vereiste pakketen heb. Deze had ik vroeger namelijk wel
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @c888ed994e69afae,

Hmm, in dat geval, misschien is het een goed idee om contact op te nemen met onze live support. Zij kunnen in je account kijken om te zien wat er is gebeurd met al je uitbreidingpakketten. Als het blijkt dat je toch een tweede account hebt, hopelijk kunnen ze je helpen om die te vinden.

https://help.ea.com/nl/help-home/

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 9 days ago