Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums FrançaisLes Sims
  3. Les Sims 4
  4. Problèmes techniques & Bugs Les Sims 4

Forum Discussion

Recent Discussions

• Mariinoou's avatar

Pack

J'ai acheter des pack de jeux et malgré le fait qu'ils soient télécharger je ne les ai pas dans ma partie
    Mariinoou
    22 minutes ago
  • jtto5mn6d683's avatar

bug

je n'arrive pas à charger mon monde. Quand je clique sur jouer ca ne veut pas se connecter
    jtto5mn6d683
    2 hours ago
  • milipapt's avatar

bug

bonjour, j'ai demarre mon jeux video et fait les mise a jour mais les monde s'affiche pas ceux que j'ai acheter et il y en a d'autre encore
    milipapt
    2 hours ago
  • MISSNASHA's avatar

Écran noir

J'ai eu ce problème il y a quelque mois. Il a été résolu. Lorsque j'appuie jeu alors l'écran devient noir, mais la musique continue. Je tente de faire une réparation et évidemment je ne peux pas. Le ...
    MISSNASHA
    3 hours ago
  • lily-12-10-2008's avatar

obsédé par les miroirs

Les sims sont obsédé par "S'entrainer à débattre " et "S'entrainer à faire un discours" sur les miroirs... C'est pénible....
    lily-12-10-2008
    3 hours ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago