Forum Discussion

CathoC's avatar
CathoC
Newcomer
6 months ago

ability point bug

sinds ik het nieuwe pack "Enchanted by Nature" heb, crashed mijn Sims elke keer als ik de ability points wil openen (als fee). Ik heb "repair" gedaan van de Sims 4 via de EA app, maar het blijft crashen. Ik gebruik geen mods of CC, alleen de EA downloads zelf. Mijn scherm valt dan uit, de computer draait nog, maar ik moet hem altijd volledig uitzetten voordat het scherm terug wil opstarten. Het is echt super gek, maar ik hoop dat iemand weet hoe dit komt. 

2 Replies

• Tja CathoC​,

Misschien heeft Lotje1981​ wel een belangrijk punt. Kan jij aangeven met welk systeem je speelt en als het even kan de specificaties van jouw pc? Je kunt zelf al beginnen met een controle uit te voeren. Kijk dan eerst of jouw pc voldoet aan de systeemeisen The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 Hoe meer uitbreidingspakketten je hebt hoe dichter je bij de aanbevolen eisen zult moeten zitten. Liever nog daarboven! 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,032 Posts