al mijn packs zijn weg
Ik heb net mijn nieuwe expansion pack (cottage living) gekocht, eerst deed hij het gewoon allemaal harstikke leuk en toen ging ik gewoon de game afsluiten om even wat anders te doen en daarna klikte ik weer op de game want ik wou weer spelen en nu doet niet alleen cottage living het niet maar al mijn packs die ik ooit in het verleden heb gekocht. Dit slaat helemaal nergens op en vooral omdat ik net een nieuw pack heb gekocht op de EA website. Er staat in de EA app wel gewoon dat ik de pakketen in bezit heb en in mijn game op het beginscherm van de sims 4 ook, maar als ik dan naar creeer een sim ga of naar de gewone gameplay heb ik alleen het basis spel en doen geen 1 van mijn pakketen het en staat er dat ik het niet in bezit heb. EA help me alsjeblieft en hebben andere mensen dit ook meegemaakt en hoe los ik dit op?
Alvast dankjewel
Hey @AsterKoelhuis,
Zou je het bestand localthumbcache.package eens willen verwijderen uit de map:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4 soms zitten daar resten in van oude mods die problemen veroorzaken.
Hopelijk lukt het daarna wel weer.