Forum Discussion

Sjifra's avatar
Sjifra
New Rookie
6 years ago
Solved

Alle npc zijn kleptomanen

Hallo simmers,

Ik heb een probleem met (bijna) alle npc sims. Het zijn allemaal kleptomanen!

Ik kan niemand in mijn huis laten, want ze stelen van alles. Van het aanrecht tot aan de geboortecertificaten van mijn kinderen.

Daarnaast heb ik net een restaurant geopend en ook daar stelen ze gewoon alles, omdat ik ze daar natuurlijk de toegang niet kan weigeren..

Hebben meer mensen hier last van? Het is echt heel vervelend dat ik mijn gameplay moet aanpassen hierdoor.

• @Sjifra Dit is een bekende bug die is ontstaan na de lancering van het uitbreidingspakket 'Ecologisch Leven'. Als je het pakket zelf hebt aangeschaft of in bezit hebt, raad ik je aan eens te kijken naar de buurtactieplannen.

Het zou zo maar kunnen zijn dat een van die actieplannen 'Delen is lief' heet. Als dat plan actief is is jouw spul mijn spul en omgekeerd. Je kan dat verhelpen door het buurtactieplan te herroepen en voor een ander plan te stemmen.

Als je daarna nog last hebt van stelende Sims heb je echt last van de bug en zal je even geduld moeten hebben. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe patchupdate waarin veel van dit soort kleinere en grotere bugs worden verholpen.
    Veel plezier met spelen.

22 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago