10 months ago
Assistent van Magere Hein
Ik ben bezig met het evenement met Magere Hein, maar Assistent van Magere Hein wordt maar niet voltooid. Ik heb al meerdere lelies en leeuwenbekjes geplant, onder overkapping, maar het spel voltooid ...
Hey @monique23051,
Daar heb je echt hemel en aarde voor moeten bewegen. Misschien een wat omslachtige methode maar, ik ben blij dat het in ieder geval voor jou werkt.
Veel plezier met spelen.
@Sabine16 @JustCarm @mbkcreations
Als blijkt dat jullie hetzelfde probleem als mij hadden dan werkt de workaround wel. Ik kon vandaag nl. wel weer vissen voor de Engelvis en heb zelfs al mijn taken van deze week ook afgekregen mét mijn oude familie!. Wat heb ik gedaan?
Ik heb een kopie gemaakt van mijn saves (dus gewoon kopiëren plakken uit de map EAsims (staat saves tussen je kan ook de gehele map kopiëren en op een andere plaats neerzetten, ik zet hem standaard op mijn bureaublad neer, is überhaupt wel keertje goed om een kopie te maken, mocht het ooit mis gaan met je spel)
Toen heb ik alles uit de EAsims map gewist. Ja écht alles. Toen heb ik het spel gerepareerd (In de EAmap bij je library en dan op de puntjes bij sims 4 spel klikken en repair kiezen)
Daarna heb ik dus even halfuurtje moeten wachten tot alles gerepareerd was. Ben toen een blanco spel begonnen (je werelden zijn op dit moment dus leeg) en gewoon snel 1 oudere sim gemaakt en die eigenlijk vrij aardig (not) van mij dood laten gaan door tja de waanzinnige konijn...ahum...Enfin dan krijg je berichtje van Grim Reaper dat je laatste Sim uit het huishouden dood is gegaan en dat je nu met élke Sim dus het event weer kan starten. Toen afgesloten (opgeslagen natuurlijk) en gelijk mijn saves map gekopieerd en in de EAmap gezet bij saves. Ik opende toen dus wederom mijn spel hierna en tadaa alle saves staan er weer in (dus alle families etc ook) en kon dus met mijn oude familie (waar 1 persoon al level 10 in koken en gourmet koken had) verder en zo heb ik dus alle beloningen alsnog gekregen.
Misschien is er wel een minder omslachtige methode maar deze werd half half aangeraden op het Engelse Forum. Alleen moest je dan je map hernoemen maar dat lukte mij maar niet dus vandaar dat ik maar een kopie maakte. Het heeft geholpen. Laat week 5 maar snel beginnen, ben klaar voor meer events :-)
Groetjes Monique