Forum Discussion
5 years ago
@Marisssje
Ik heb altijd I-deal gebruikt om uitbredingen te kopen. I-deal via de Rabobank. Dat kon ineens niet meer vanwege een foutmelding. Ik denk dat ze met een update een bug hebben geintroduceerd. Betalen via de Rabobank lukt ook niet. Dit heb ik al een hele lange tijd geleden gemerkt. De PayPal truuk ga ik ook proberen.
Ik krijg bij het afrekenen deze melding:
"Voor gebruik van deze site zijn cookies noodzakelijk, controleer de instellingen van uw browser. (991)"
Niks mis met mijn browserinstellingen voor zover ik kan zien in mijn browser optie management.
Ik heb altijd I-deal gebruikt om uitbredingen te kopen. I-deal via de Rabobank. Dat kon ineens niet meer vanwege een foutmelding. Ik denk dat ze met een update een bug hebben geintroduceerd. Betalen via de Rabobank lukt ook niet. Dit heb ik al een hele lange tijd geleden gemerkt. De PayPal truuk ga ik ook proberen.
Ik krijg bij het afrekenen deze melding:
"Voor gebruik van deze site zijn cookies noodzakelijk, controleer de instellingen van uw browser. (991)"
Niks mis met mijn browserinstellingen voor zover ik kan zien in mijn browser optie management.
Trismagistos
5 years agoHero
@defmax70 Mag ik weten met welk systeem je werkt? Want bij de Mac en Safari kan het wel eens misgaan. Check dan even deze link: https://www.machelp.nl/mactips/safari-browser-geeft-error-991-bij-ideal-betaling
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,958 PostsLatest Activity: 6 hours ago
Recent Discussions
- 8 hours ago
- 10 hours ago
- 2 days ago