Forum Discussion

FrancescaDR's avatar
FrancescaDR
Seasoned Newcomer
7 days ago

Bezorgingsfout + error code 20 of 21

Sinds ik dlc heb gekocht op het einde van de steam sale dus vanuit steam (tegelijkertijd toen de nieuwste dlc uitkwam die ik niet heb), kan ik niet meer spelen. Ik kan namelijk mijn spel niet meer opslaan. Ik heb nog geprobeerd te spelen en het event te spelen, wat gelukt is, maar doordat ik al mijn beloningen had opgehaald en nadien niet kon opslaan, zitten deze items niet meer in mijn inventaris. Nu krijg ik steeds de melding bezorgingsfout bij de spelopties. Ik kreeg initieel error code 20 als ik probeerde op te slaan of opslaan als. Ik heb dit opgelost door de EA app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (gewoon herstellen werkte niet). Nu krijg ik dezelfde foutmelding met error code 21 en kan ik weer niet opslaan.. Nu werkt de EA app verwijderen en opnieuw installeren niet meer! Ik heb ook geprobeerd om mijn localthumbcache.package te verwijderen maar dit werkte ook niet. Ik gebruik geen mods of cc.

4 Replies

• Hey FrancescaDR​ ,

Vervelend dat je nu problemen hebt met je spel! In je post lees ik dat je uitbreidingspakketten hebt gekocht via Steam én dat je ook gebruik maakt van pakketten die je hebt gekocht via de EA app. Ik den dat daar één van de problemen is ontstaan. Lees dan ajb de informatie die je kunt vinden in dit artikeltje: EA-games installeren, kopen en spelen op Steam. Een van de kopjes die voor jou van toepassing zijn is:

Als ik een game koop op Origin, kan ik dan op Steam DLC kopen voor die game?
    Als je een game koopt op Origin, moet je alle DLC voor die basisgame kopen op Origin. En

Als ik een game koop op Steam, kan ik dan op Origin DLC kopen voor die game?
    Als je een Steam-native game speelt, kun je geen DLC (downloadbare content) kopen op Origin. Je kunt alleen DLC kopen op zowel Origin als Steam als je een game speelt die Origin gebruikt.

Dan nog even iets over de foutcodes. Veel van de bekende codes vind je hier: The Sims 4 - De Sims 4: mods, game-updates en foutcodes Als je de jouwe daar niet tussen vindt dan is het vaak een combinatie van factoren. Hopelijk heb je hier wat aan.

• FrancescaDR's avatar
    FrancescaDR
    Seasoned Newcomer
    4 days ago

Hoi, ik heb alle dlc gekocht via Steam, niets via EA zelf. Ik heb gewoon problemen met de EA launcher, begonnen met de nieuwe update.. Ik gebruik ook geen mods of cc dus daar ligt het niet aan. Ik heb al verschillende files proberen te verwijderen en opnieuw te installeren, ik ga het na nog een grondigere opkuis van alle EA bestanden, nog eens proberen 

• FrancescaDR's avatar
    FrancescaDR
    Seasoned Newcomer
    3 days ago

Ik gebruik de Steam launcher maar kon daarvoor ook gewoon via EA launchen (dan opende hij Steam automatisch). De EA launcher die automatisch update binnenin het spel, heeft gewoon een opslag probleem. Dus er is ergens iets mis gegaan met de manier van opslaan. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,939 PostsLatest Activity: 2 hours ago