Forum Discussion

PulchraVesperti's avatar
6 years ago
Solved

BRAND!!!!

Beste EA,

Brandgevaar... als gamer krijg je er wat van...

Opnieuw heeft een Sim, ditmaal ander huishouden, te maken gekregen met brand in het appartement. Ik zeg de Sim om het te gaan blussen, maar de Sim kan geen kant op, wat resulteert in dat het hele appartement in de fik staat en mijn Sim dood gaat.

Echt super irritant en jammer dat dit niet is opgelost. Ik heb een half uur geleden een update laten draaien. Kunnen die branden misschien wél geblust worden? Want ik ben op deze manier ook weer de helft van mijn niet-opgeslagen game verloren, omdat ik niet kon weten dat dit kon gaan gebeuren. Het is erg frustrerend.

• Had je maatregelen genomen om branden te beperken, @PulchraVespertil? Zoals een blusmiddelen, rookmelder, sprinklersysteem?
    Net als in je eerder geplaatste onderwerp over dit, heb je spullen te dichtbij elkaar en veel brandbare voorwerpen in de buurt van open vuur geplaatst.
    Dit wordt bewezen in beide onderwerpen heb je een afbeelding toegevoegd waarbij je Sims niet bij de branden kunnen komen. Dit is te zien aan het gedachtewolkje met de donker blauwe voetstappen met her rode kruisje er voor.

Had je de tips die @EA_Jason daar noemde over het blussen van branden eens geprobeerd?
    Misschien dien je Sims met eigenschappen die snel kunnen ontvlammen niet meenemen naar je woning, als in je hele woning te voorzien van deze brandveiligheidsspullen.
    Verder zou je de basisstappen eens kunnen doornemen (de map van De Sims 4 hernoemen, de cache leegmaken en het spel repareren) om te zien of zo je probleem wordt opgelost, minder terugkeert.

Groetjes.

1 Reply

• Had je maatregelen genomen om branden te beperken, @PulchraVespertil? Zoals een blusmiddelen, rookmelder, sprinklersysteem?
    Net als in je eerder geplaatste onderwerp over dit, heb je spullen te dichtbij elkaar en veel brandbare voorwerpen in de buurt van open vuur geplaatst.
    Dit wordt bewezen in beide onderwerpen heb je een afbeelding toegevoegd waarbij je Sims niet bij de branden kunnen komen. Dit is te zien aan het gedachtewolkje met de donker blauwe voetstappen met her rode kruisje er voor.

Had je de tips die @EA_Jason daar noemde over het blussen van branden eens geprobeerd?
    Misschien dien je Sims met eigenschappen die snel kunnen ontvlammen niet meenemen naar je woning, als in je hele woning te voorzien van deze brandveiligheidsspullen.
    Verder zou je de basisstappen eens kunnen doornemen (de map van De Sims 4 hernoemen, de cache leegmaken en het spel repareren) om te zien of zo je probleem wordt opgelost, minder terugkeert.

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,945 PostsLatest Activity: 2 hours ago