Forum Discussion

moreenaa6's avatar
6 years ago

Brievenbus kapot ?

Mijn brievenbus is (kapot) !

Ik speel al een aantal jaar sims 4 verder niks op aan te merken maar waar ik wel mee zit is dat mijn brievenbus niet goed werkt, de brievenbus werkt pas als ik binnen 48 uur moet betalen. Ik heb verschillende dingen al geprobeerd als, andere brievenbus, game op nieuwe starten en verwijderd en weer gedownload. Verder gebruik ik geen extra mods bijv woon spullen of kleding. Dus daar kan het ook niet aanliggen. Oplossing is welkom, begint mij nu toch echt te irriteren !

Wie is mijn redende engel ?

5 Replies

• Nee , het is de sims 4 voor computer en nog puntje ik speel op mac book ?

• Phantomlover1717's avatar
    Phantomlover1717
    Legend
    6 years ago

Zou je eens kunnen proberen om je mods map buiten die van De Sims 4 te verplaatsen? Gewoon om zeker te zijn dat die het probleem niet veroorzaken. 

• moreenaa6's avatar
    moreenaa6
    6 years ago

Ik gebruik express geen extra mods van bijvoorbeeld buiten af, maar dit is het helaas ook niet ! Begint mij erg te irriteren !

• Phantomlover1717's avatar
    Phantomlover1717
    Legend
    6 years ago

Online lees ik dat rekeningen op maandagen bezorgd worden, mogelijk dat, dat helpt. Je kunt ook zien dat er iets in de brievenbus zit als de hendel naar boven staan. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 4 hours ago