Forum Discussion

1_pizza_please's avatar
5 years ago

Bug als kat overlijdt

Als er in mijn spel een oude kat overlijdt, loopt het proces met Magere Hein vast. Hij blijft in de tuin staan, ik kan geen interacties met hem voeren. De kat blijft zichtbaar op de grond liggen en de sims blijven emotioneel eromheen staan, maar de Sims kan ik wel andere acties laten doen. De tijd blijft doorlopen, maar Magere Hein blijft maar staan en de dode kat blijft maar liggen. De dode kat verandert niet in een urn. Ik kan mijn spel ook niet opslaan terwijl deze bug gaande is. Het spel blijft in deze modus staan, dus alles wat ik in het spel doe, kan ik niet opslaan. Iemand tips?

3 Replies

• Om mee te beginnen, verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties") van De Sims 4, als je die soms gebruikt, @1_pizza_please.
    Daarna De Sims 4 ook gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
    Test aansluitend met een nieuwe Sim of huishouden.

Groetjes.
  • Dank je wel voor de tips. Ik heb alles uitgevoerd zoals 

je aangeeft, maar helaas ervaar ik nog steeds dezelfde Magere Hein bug

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

@1_pizza_please Hey!

Sorry om te horen dat magere Hein moeite heeft bij de kat te komen. Laten we kijken of we dit op kunnen lossen.

Dit lijkt willekeurig wel eens te gebeuren en het voelt een beetje alsof hij vast zit inderdaad. Er zijn twee dingen die we kunnen proberen.

1. We gaan een save van een eerder moment laden waar we het landschap een beetje veranderen en kijken of dat het probleem oplost. Haal bijvoorbeeld een object in de buurt weg en/of pas het landschap waar de kat lag ietsjes aan of met wat geluk gebeurt dit ergens anders en lost dat het probleem ook op.

2. Als het bovenstaande niet mogelijk is kijk of je dan via cheats of Magere Hein of het lichaam van de kat kunt resetten.

Je kunt cheats aanzetten door te drukken op “Ctrl + Shift + C” . Een chat box komt tevoorschijn en hier tik je 'testingcheats true'. Als het goed is zegt hij dat codes nu aan staan.

Houdt Shift ingedrukt en druk op de Magere Hein of Het lichaam (als de één niet lukt probeer de ander) en selecteer de optie om het object te resetten.

Hierna kun je de cheat codes weer uit zetten door hetzelfde te doen als hierboven maar true te vervangen met false.

Hopelijk helpt dit!

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,916 PostsLatest Activity: 15 hours ago