Forum Discussion

Sabouma's avatar
Sabouma
Seasoned Hotshot
7 months ago
Solved

bug met het weer ingame

mijn sims reageren niet meer op temperatuurveranderingen (bv: als het koud is dat ze rillen, of als het warm is dat ze lopen te puffen e.d.). 

• Dit bericht kan gesloten c.q. verwijderd worden, op een of andere manier is het probleem opgelost... 

8 Replies

• Hey @Sabouma,

Ik heb even gezocht naar meldingen van vergelijkbare verschijnselen maar, ik kan ze op dit moment niet vinden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er niet zijn.

Na de drie patchupdates kan er veel zijn veranderd dus ik raad je aan om het bestand localthumbcache.package even te verwijderen en desnoods je spel ook even te repareren. Hopelijk kan dat het probleem oplossen. Laat ajb even weten of het daarmee is gelukt.

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Seasoned Hotshot
    7 months ago

ik verwijder dat bestand (plus drie andere bestanden) elke keer voordat ik ga spelen, dus daar ligt het echt niet aan. Spel repareren heb ik ook vandeweek nog gedaan

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Heb je misschien bij opties onder de packopties misschien effecten van temperatuur op Sims uitstaan? Dan kan het ook zijn dat je sims geen last meer hebben van kou of hitte.

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Seasoned Hotshot
    7 months ago

ik laat dat aanstaan... het enige dat ik uitzet zijn de weereffecten, omdat mijn spel anders zo traag wordt

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Hm. Hebben ze dan niet toevallig de levenstevredenheidspunten beloningen kan tegen hitte of kan tegen kou gekocht?

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Seasoned Hotshot
    7 months ago

Dit bericht kan gesloten c.q. verwijderd worden, op een of andere manier is het probleem opgelost... 

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Dat is mooi. Ik denk dat ze hem dan als opgelost kunnen gaan markeren.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 21 hours ago