Forum Discussion

JenniferHielkema's avatar
1 year ago

Bug met vissen in wereld Eilandleven

Hoi,

Ik weet niets sinds wanneer dit precies is, denk sinds de laatste updates, maar als sims willen gaan vissen in de wereld van eilandleven dan gebeuren er vreemde dingen.... Wanneer je dan klikt op het bord om te vissen, gaat de sim aangeven dat dit niet mogelijk is (het bekende icoon met x met voetstappen) of de sim gaat dan naar een kano en gaat vandaaruit vissen. Of bij een visbord gaat de sim naar de andere kant van het eiland om vandaar te zwemmen naar een kano en dan te gaan vissen. 

Meer mensen last van? Misschien kan het worden meegenomen in de waslijst van EA voor de Sims4. 

5 Replies

• Hey @JenniferHielkema,

Je bent niet de enige die last heeft van deze bug. Op het Engelstalige forum is er een uitgebreid draadje met veel spe(e)l(st)ers die hetzelfde rapporteren.

[OPEN] [IL] Signed Fishing Spots Not Working - Answer HQ (ea.com)

Jammer genoeg heb ik in de WASLIJST van 3 september geen informatie gevonden dat dit probleem zal worden aangepakt. Dus ik denk dat je nog even geduld zult moeten hebben. Je kunt je aansluiten bij het rapport daar maar ik zal hoe dan ook @EA_QueenBee even taggen. Hoe meer info er bij het Sims team komt hoe beter.

• Ik heb hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat het aan het vaardigheidsniveau lag, maar mijn sim heeft nu niveau 7 en heeft nog steeds het probleem. Met de kano heb ik nog niet geprobeerd. Ik speel overigens op de PC en in het draadje op het engelstalige forum gaat het over de playstation 4. Ook op de kano geeft hij aan dat hij er niet bij kan.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    1 year ago

Hey @Lotje1981,

De OP (Originele poster) speelt op een Playstation en op een console kan je geen aangeoast materiaal (modificaties en/of cc) gebruiken daarom geldt deze bug al een standaard bug in het spel. Ook jij kan je dus aansluiten bij dat bug rapport. Je zou ook nog kunnen onderzoeken of het probleem blijft bestaan als je de mods en cc uitschakelt en het localthumbcache.package verwijdert. Als dat zo is zullen je Sims beter even ergens anders kunnen gaan vissen. Wie weet komt er toch nog een fix bij de volgende update.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    Rising Ace
    1 year ago

Ik was net met mijn sim in een andere buurt van sulani en daar kon ik op de kano wel gewoon vissen en dat was op een kavel zonder visborbje.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,032 Posts