bug sinds de nieuwe update
hallo allemaal,
sinds de update die ik gister avond heb gedaan doet mijn sims vervelend. Ik kan de sims spelen tot dat ik de tap wil openen waar je de traits, fame level, likes en dislikes, voorkeur en buurtverhalen kan zien. (ik weet ff niet hoe de tap heet). Het moment dat ik die tap aanklik gaat het spel nog gewoon door maar freezed alle buttons. Dus ik kan niet meer naar de needs kijken en ik kan niet meer bouwen en ik kan zelfs niet meer het spel opslaan en afsluiten. dit is erg storend want ik verlies de helen tijd mijn spel.
hopelijk kan iemand me helpen, ik heb geen mods en daarnaast speel ik op een MacBook.
Groeten,
Luna
Hey @Dobber1969 en @lara_pragha,
Inmiddels is duidelijk dat er een fout is geslopen in de patchupdate van eergisteren.
Update: 23/07/2024
PC: 1.108.289.1030 / Mac: 1.108.289.1230
Console: 1.94
De liefde hangt in de lucht! Zet de eerste stap - Update 23/07/2024 - Answer HQ (ea.com)
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en houd dus eventuele nieuw updates in de gaten. In de link hieronder (wel in het Engels) vind je meer informatie en de opmerking dat er hard wordt gewerkt om alles weer op orde te krijgen.
Zodra ik meer weet, kom ik er op terug.