bug
Hi! (I'm Dutch so my English isn't very good, I'm sorry for that. There is a Dutch version underneeth the English version)
Since the last update (with the bunkbeds) I can't build anymore. I can't select things to place in my houses and I can only set things in my house if it comes from the household invertory. It started last tuesday (23 march, 2021) or wednesday (24 march, 2021). It is very annowynig.
Does anyone else have this? I don't use any new mods or cc since the update. The pacs I have are: dining out, cats and dogs, get to work, Island living, university living, perfect patio, holiday accosoires, fitness and tiny living. No new pacs since the update.
I hope someone can help me! If you can THANKS!!
Nederlandse versie:
Hoi!
Sinds de laatste update (met de stapelbedden) kan ik niet meer bouwen. Ik kan geen dingen selecteren om in mijn huizen neer te zetten en ik kan alleen dingen plaatsen als het uit mijn huishoud inventaris komt. Ik merkte het voor het eerst op dinsdag (23 maart 2021) of op woensdag (24 maart 2021). Het is erg irritant.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Ik gebruik geen nieuwe mods of cc sinds de update en de pakketen die ik heb zijn: Uit eten, Honden en katten, aan het werk, eilandleven, studentenleven, patio accessoires, feestdagen accessoires (heet dat zo?), fitness accessoires en klein wonen. Geen nieuwe pakketten sinds de update.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Als je dat kan alvast bedankt!!!!
- @dijkdanique Als je maar 1 modificatie gebruikt ben je natuurlijk snel klaar. Ik denk dat je ook wel wat custom content gebruikt. Ook die aangepaste inhoud valt onder de algemene noemer modificaties.
Gebruik juist voor die grote hoeveelheden de 50% methode die ik in mijn eerdere post heb omschreven. Dus eerst de helft, testen met een nieuw spel (vanilla) en als alles goed is die even ergens stallen en daarna de volgende helft testen. Lees vooral de instructies innde vorige post.
Veel succes.