Forum Discussion

sailorleontine's avatar
sailorleontine
Seasoned Ace
4 months ago

CAS duurt te lang om te laden

Ik weet niet hoe ik het moet melden omdat de site is veranderd, maar ik verwacht dat het niet te lang gaat duren om CES te betreden

Ik heb geen problemen bij het spelen van het huishouden, ik heb alleen dat probleem wanneer je het spel opstart (vooral wanneer je op een nieuwe save speelt)

Mijn mods zijn uitgeschakeld en ik gebruik geen cc, dus daar kan het niet aan liggen dat het op laadscherm staat

Ik verwacht dat het normaal werkt zonder dat het te lang duurt om te laden bij het invoeren van CES

Ik hoop dat ik niet de enige ben dat het te lang duurt om in CES te komen?

Ik probeerde om dit in het Engels te plaatsen maar bij de eerste keer bleek het bij de verkeerde onderwerp te zijn en werd ik naar andere onderwerp doorgewezen maar eenmaal ik het daar deed kreeg ik een soort melding waarvan ik niet weet hoe ik het moet veranderen want ik kon hem op de een van de ander niet delen (gelukkig ben ik zelf een Nederlander dus dan maar in het Nederlands)

Ik hoop dat de Nederlandse team dit lezen maar in het Engels kon ik het niet delen op de een van de ander

1 Reply

• Ik ben te lui om ze overnieuw te schrijven dus had ik maar een vertaler gebruikt op mijn mobiel (wel hier en daar wat bewerkt want sommige zinnen klopte niet helemaal)

Maar blijkbaar lijkt het een technische probleem te zijn, niet in een bug raportage! (Bug Report in het Engels)

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 4 days ago