6 years ago
De Sims 4 download niet.
Op het moment dat ik mijn Sims game probeer te updaten, zegt Origin: 'Spelbestanden controleren'. Een paar seconden daarna krijg ik een melding: 'Helaas, Origin kan het spel niet downloaden. Controle...
Nog even een aanvulling; ik heb al het een en ander bekeken en mijn DownloadCache map is helemaal leeg, ook als ik Origin opnieuw opstart en weer kijk blijft de map leeg. Misschien is dit waar het probleem ligt. Als dit inderdaad het probleem blijkt te zijn, zou ik alsnog niet weten hoe ik dit oplos (maar met wat hulp natuurlijk wel! 😉 )...
@RealSimmor0Het is me bijna gelukt! Bedankt voor alle hulp! (Ik heb uiteindelijk firewall uitgeschakeld, 2x origin verwijderd en opnieuw gedownload en toen wilde alle packs en de legacy edition weer downloaden! (De Sims zelf alleen niet (zie volgende bericht)).
Bedankt voor de tag @Trismagistos!
Zoals @RealSimmor0 al aangaf, is het een idee om Origin eens compleet te verwijderen en de Origin Reset Tool te gebruiken:
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
Heb je nog iets geïnstalleerd zoals een anti-virus programma op de Mac?
Mocht dat niet werken, maak dan eens een nieuw administrator account aan om de Mac en download en installer Origin via dat account.
Ik heb geprobeerd origin opnieuw te installeren, maar nu reageert Origin helemaal niet meer... Ik kom na een tijd niet verder dat het scherm op de foto...