Forum Discussion

gregorymendy's avatar
3 years ago
Solved

Deze hardware ondersteunt De Sims 4 niet.

Deze hardware ondersteunt De Sims 4 niet.

vandaag een nieuwe update gedaan via Orgin na de update werkt sims niet meer. mijn macbook is up to date

wat kan ik hier aan doen ?

ik krijg bovenstaande foutmelding

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    3 years ago

Hey @gregorymendy,

Als ik het juist heb, zit er in jouw MacBook pro van 2011 een HD Graphics 3000 grafische kaart.  Jouw pc is dus ruim 12 jaar oud.

Als je kijkt bij de systeemeisen voor de Sims 4

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/#mac

en dan in het bijzonder naar Mac dan zie je dat je minimaal een HD Graphics 4000 grafische kaart nodig hebt. 

Jammer genoeg voldoet jouw pc niet meer aan de systeemeisen.

In het uiterste geval kan je het basisspel misschien nog op de allerlaagste grafische settingen spelen. Maar dan zonder extra's en zonder mods.

Ik begrijp dat je liever iets anders wilde lezen. Waarschijnlijk wordt het tijd voor een nieuwe pc.

5 Replies

• Hey @gregorymendy,

Heel vervelend als je na een update die foutmelding ziet.

Heb je naast deze update ook nog een andere melding gezien voordat je de update moest installeren. Kan het zijn dat je een onderdeel dat nodig is voor het spel hebt afgewezen? 

Hopelijk lukt het wel weer als je de visual studio onderdelen download en installeert Install Visual Studio for Mac - Visual Studio for Mac | Microsoft Learn

Of via de Microsoft website: Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Learn

In alle andere gevallen kan je ook controleren of jouw MacBook nog aan de systeemeisen voor De Sims 4 voldoet: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Hoe je de gegevens van jouw apple achterhaald kan je vinden via deze link:  https://support.apple.com/nl-nl/HT201581

Laat even weten of je hiermee vooruit kunt.

• gregorymendy's avatar
    gregorymendy
    3 years ago
    Install Visual Studio for Mac - Visual Studio for Mac | Microsoft Learn kan ik niet installeren op mijn macbook ik heb een lagere versie maar deze lage versie zou wel nog met de sims moeten werken ik heb mijn besturing systeem opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niks geholpen bij orgin heb ik het spel gerepareerd en opnieuw updates gezocht maar helaas werkt het nog steeds niet
  • gregorymendy's avatar
    gregorymendy
    3 years ago
    Hardwareoverzicht:

Modelnaam: MacBook Pro
    Modelaanduiding: MacBookPro8,1
    Processornaam: Intel Core i5
    Processorsnelheid: 2,4 GHz
    Aantal processors: 1
    Totale aantal cores: 2
    L2-cache (per core): 256 KB
    L3-cache: 3 MB
    Geheugen: 4 GB
    Opstart-ROM-versie: 87.0.0.0.0
    SMC-versie (systeem): 1.68f99
    Serienummer (systeem): C02H627ADV13
    Hardware-UUID: 3A6E2AE2-46C3-5197-BBD6-6626898A73FB
    Sudden Motion Sensor:
    Status: Ingeschakeld
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @gregorymendy,

Als ik het juist heb, zit er in jouw MacBook pro van 2011 een HD Graphics 3000 grafische kaart.  Jouw pc is dus ruim 12 jaar oud.

Als je kijkt bij de systeemeisen voor de Sims 4

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/#mac

en dan in het bijzonder naar Mac dan zie je dat je minimaal een HD Graphics 4000 grafische kaart nodig hebt. 

Jammer genoeg voldoet jouw pc niet meer aan de systeemeisen.

In het uiterste geval kan je het basisspel misschien nog op de allerlaagste grafische settingen spelen. Maar dan zonder extra's en zonder mods.

Ik begrijp dat je liever iets anders wilde lezen. Waarschijnlijk wordt het tijd voor een nieuwe pc.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago