Forum Discussion
Hey @MoestyNelly
Zou je iets meer willen uitleggen?
Als ik het goed begrijp spelen meer personen bij jou thuis De Sims 4 en hebben jullie de pakketten verdeeld over verschillende pc's. Hebben jullie ook allemaal een eigen account of spelen jullie samen op één account? Houd er rekening mee dat je allemaal een eigen account moet gebruiken: lees daarvoor ook: Gebruikersovereenkomst - Officiële EA-site
Dan heb je het over downloads. Bedoel je daarmee dat je gebruik maakt van aangepast materiaal? Als dat zo is, lees dan ook de informatie in dit artikel: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442. Het kan zijn dat dat materiaal weer opnieuw is uitgeschakeld na de patchupdate van gisteren. lees daarom ook: Losse tanden zijn verleden tijd! - Answer HQ (ea.com)
Hoe meer informatie je geeft over jouw situatie hoe beter ik je zou kunnen helpen.
- 3 years ago
We gebruiken 1 account maar bij Origin was dit geen probleem, we speelden offline, met EA games lukt dit niet? Ik heb alles gecheckt en aangepast materiaal is ingeschakeld. Ondertussen ben ik een stap verder geraakt en zie ik mijn vorig spel terug staan, alleen nu blijft het scherm hangen en kan ik niet verder klikken om op te starten. Heel mijn pc is er door geblokkeerd!
- 3 years ago
Nog een vraagje, wanneer wij elk een account (is nu mijn account en mijn 2 dochters) moeten we dan de sims elke apart kopen? hopelijk niet dan
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
@MoestyNelly schreef:
Nog een vraagje, wanneer wij elk een account (is nu mijn account en mijn 2 dochters) moeten we dan de sims elke apart kopen? hopelijk niet dan
Hoi @MoestyNelly,
Gelukkig is het basisspel van De Sims 4 nu gratis, maar jullie moeten inderdaad allemaal een apart account maken als jullie allemaal willen spelen, en helaas is er geen optie om games/packs met andere accounts te delen.
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @MoestyNelly,
Als je voor mij een Dxdiag.txt bestand zou willen toevoegen aan je volgende reactie dan kan ik aan de hand daarvan hopelijk een beter advies geven.
Het kan ook zijn dat het probleem te maken heeft met de instellingen van jouw pc/laptop.
Hier lees je hoe je zo'n bestand maakt. https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Mijn advies is om te controleren of het aangepaste materiaal dat je gebruikt wel voldoende up to date is. Vaak kunnen verouderde cc en mods voor grote problemen zorgen. Test daarom ook eens zonder dat aangepast materiaal (vanilla)
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
- 3 years ago
is toegevoegd
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 13 hours ago
- 21 hours ago