Forum Discussion

Vlindermeisje92's avatar
Vlindermeisje92
Seasoned Novice
4 years ago
Solved

Dubbele wereld weerwolven??

Hallo,

Ik heb net de Sims 4 Weerwolf uitbreiding gekocht en geïnstalleerd. Maar ik heb nu 2 Moonwood Mill werelden en ook de karakters zoals de Volov familie komen 2x voor (één keer als zichzelf en dan kan ook de weerwolf versie op bezoek komen).

Ik heb het spel gerepareerd, maar dit hielp niet. 
Is het mogelijk om deze specifieke uitbreiding te verwijderen en opnieuw te installeren? Of is er een andere oplossing? 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    4 years ago

Hey @vlindermeisje92 

Goed om te weten dat je zelf al veel hebt geprobeerd. Test De Sims 4 ajb ook eens zonder Modificaties.

Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen is het spel een keer starten in de Origin App. Sluit de EA-App dus helemaal af en start speel De Sims 4 een paar minuten in Origin. Keer na die tijd terug naar de EA App en controleer of het probleem nog steed bestaat.

Zou je daarnaast ook nog eens willen controleren of je de OneDrive hebt ontkoppeld of uitgeschakeld?

@vlindermeisje92  schreef:

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb tevens geprobeerd de GP map te verwijderen en daarna is de game pack opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes, wellicht omdat ik al een opgeslagen spel had met deze gameplay?

Het verwijderen van een pakket uit de map: Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 heeft meestal geen effect omdat in het blijft bestaan in de Windows Registry en Origin (en de EA-App) deze pakketten opnieuw zullen downloaden.

Het kan heel goed zijn dat er iets kapot is gegaan in het Save bestand als je jouw spel hebt opgeslagen met deze fout. Dat kan ik van deze plaats niet beoordelen. Probeer daarom eerst mijn suggesties eens uit en laat weten of die hebben geholpen.

Test desnoods met een nieuw (vanilla) spel of het probleem nog steeds bestaat. 

Hopelijk kunnen we dit probleem samen oplossen. 🤞

11 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 4 hours ago