Forum Discussion

cheetara1990's avatar
cheetara1990
Rising Newcomer
28 days ago

Een heel pack niet meer te spelen

Ik wilde afgelopen week weer eens met vampieren spelen, en kwam er toen achter dat mijn sims geen vampier meer kunnen worden door getransformeerd te worden door een bevriende vampier... Als je geen vampier kunt worden is een heel pack waar goed geld voor neergelegd moest worden niet meer te spelen. Dit vind ik erg kwalijk!

Dit komt nog bovenop dat de sapmaker het niet doet in m'n spel. En dat ik niet echt generaties kan spelen omdat er altijd weer iets van een bug komt na een paar generaties waarbij het niet meer fijn spelen is.

Er blijft maar bij gemaakt worden terwijl het spel zelf het niet goed doet... Ik ben een life time sims speler vanaf het eerste begin, maar dit is dus een reden waarom ik al jaren niks meer bij koop. Ik vind het zo jammer dat veel van het speelplezier wordt weggenomendoor al deze problemen.

Ik heb trouwens geen mods of dat soort dingen in m'n (pc)spel dus daar kan het niet vandaan komen.

1 Reply

• Wat betreft de vampieren is is een misschien wel een oplossing

• is die sim die je niet in een vampier kan veranderen al bezig met een vampier te worden? Nadat een sim gebeten is, duurt de transformatie een drietal dagen. Als de transformatie bezig is moet je gewoon wachten
    • heeft de bevriende vampier de vampiercreatie perk? Met vampierpunten moet je de kracht vampiercreatie kopen (rang 2). Zonder deze kracht kan de bevriende vampier geen sim in een vampier veranderen.
    • Je kan ook altijd een nieuwe vampier maken in CAS
    • Je kan cheats gebruiken. Traits.Equip_Trait Trait_OccultVampire

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 14 hours ago
3,041 Posts