Forum Discussion

Jeaney1's avatar
Jeaney1
New Rookie
2 months ago

En Nog niets GeFixt!

Het is nu 18 nov. 2025 En nog steeds zijn de foto´s zwart en de schilderijen wit.
Ik speel de sims4 zonder CC en Mods! 
Ik heb al een nieuwe save aan gemaakt en een nieuwe sim en een nieuwe locatie het spel meerdere keren gerepareerd, en nog steeds is er niets veranderd. Hoe dan???

EA Fix The Game!!!!!!!!!!!!

3 Replies

• Bij mij zijn de foto's en schilderijen gewoon met afbeeldingen, zoals het hoort.  Heb je misschien mods die de bug veroorzaken? Of heb bij instellingen van het spel de beeldkwaliteit misschien op laag staan? Is het ook zo als de foto's en schilderijen in de inventaris van een van je sims is?

Je hoeft trouwens niet over het zelfde onderwerp steeds een nieuwe bericht te posten, maar je kon het bericht van twee weken geleden waarop ik heb gereageerd ook bewerken.

• Hoi Lotje

Ik speel het spel zonder mods en cc, ik heb het spel meerdere keren gerepareerd en heb een nieuw save aan gemaakt. Andere sim, andere wereld. Maar niets lijkt te helpen, de meeste foto´s zijn nog steeds zwart en de schilderijen zijn allemaal wit.
    Mijn in stellingen staan allemaal op Hoog. 
    Alle schilderijen blijven wit die mijn sim zelf maakt, ook op andere locaties en sims in het spel (de originele schilderijen van het spel zelf zijn wel goed).

Sorry voor de dubbele melding er ging iets mis ;)

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 56 minutes ago
3,021 Posts