Forum Discussion
Trismagistos
5 years agoHero
@MeikeAnouk Heb je last van de rood witte blokken of van de error 404 melding? Het zijn namelijk twee heel verschillende situaties die de eerste poster bij elkaar had gebracht.
De Error 404 melding kan te maken hebben met het gecombineerd starten wan windows (zie eerste post) en Origin.
Jij speelt met een mac maar wat kom jij tegen? Kan je ook gelijk vertellen met welke mac versie je speelt?
Alvast bedankt.
De Error 404 melding kan te maken hebben met het gecombineerd starten wan windows (zie eerste post) en Origin.
Jij speelt met een mac maar wat kom jij tegen? Kan je ook gelijk vertellen met welke mac versie je speelt?
Alvast bedankt.
5 years ago
@Trismagistos Excuus, ik heb last van de rood witte blokken. Ik speel inderdaad met een mac via origin. Als ik de sims 4 'kaal' speel zonder uitbreidingspakketten heb ik geen rood witte blokken, als ik de uitbreidingspakketten opnieuw installeer dan komt de foutmelding weer terug. Ik heb alle cache bestanden verwijderd, de game hersteld, weer opnieuw geprobeerd, maar dat zet allemaal geen zoden aan de dijk. Ik speel de sims met de mac versie OS Mojave, dus misschien dat ik zou kunnen updaten om te kijken of dat werkt? Dank voor je snelle reactie!
- Trismagistos5 years agoHero@MeikeAnouk Als het lukt om jouw versie te updaten dan zou je misschien wel wat kunnen verbeteren. Als je geen probleem hebt met de Engelse taal wijs ik graag even op de site van Bluebellflora. Zij is een van de Hero's op het forum en ik maak bijna altijd gebruik van haar kennis als ik spelers wil helpen met mac gerelateerde problemen. Misschien dat jezelf ook een kijkje kan nemen. Wie weet vind je daar wel meer oplossingen: https://bluebellflora.com/the-sims-4-minimum-and-recommended-system-requirements-for-mac/
In de link vind je de afzonderlijke pakketten en de Mac Os versie die je daarvoor nodig hebt. Als je hulp nodig hebt met vertalen dan hoor ik dat graag.
Veel succes.- 5 years ago@Trismagistos Het heeft gewerkt! Dankjewel voor je hulp 🙂
- Trismagistos5 years agoHero
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 9 hours ago
Recent Discussions
- 9 hours ago
- 2 days ago
- 2 days ago