Forum Discussion
7 years ago
Heb je al geprobeerd om het spel te repareren @sietskeboer?
Dit zijn de basisstappen en meeste gebruikte actie als je iets zou missen in het spel
- Zorg dat Origin cliënt, De Sims 4 en alle andere Origin spellen volledig zijn afgesloten.
- Hernoem de De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\ map.
- Zorg dat je verbonden bent met het internet, start je de Origin cliënt weer op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
- Ga naar je spelbibliotheek.
Rechtsklik op de speltitel van De Sims 4 en kies voor de Repareren optie uit dit verschenen menu. - Start De Sims 4 op. Maak een nieuw Sim of huishouden aan.
Controleer of je probleem nog steeds bestaat.
Laat je nog weten of het gelukt is?
Groetjes.
6 years ago
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik speel op de ps4. Echt al een hele lange tijd, maar dacht dat komt wel terug. Niet dus
- 6 years agoTest met een andere Sim / huishouden, @Renaatju.
De Sims 4 opnieuw starten.
Je PS4 opnieuw starten.
De reparatie opties uitproberen, die tot jouw beschikbaar zijn.
Zorg dat De Sims 4 en de software van je PS4 zijn bijgewerkt. Voor de spelconsole is versie 1.28 van De Sims 4, deze update werd 8 juli 2020 uitgebracht.
De Sims 4 opnieuw installeren, nadat je eerst een reservekopie hebt gemaakt van je spelvoortgang.
Met een andere PS4 proberen.
Groetjes. - 4 years ago
Excuus ik speel het ook op de ps4 als je vierkant 1x drukt dan doet die het. Zojuist ontdekt. XD
- Trismagistos4 years agoHero
Hey @Nellyvp,
Goed dat je jouw probleem met het organiseren van evenementen en de zichtbaarheid van opdrachten hebt weten op te lossen!
Veel plezier met spelen. 😉
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
- 7 days ago