Forum Discussion

liankipje's avatar
4 months ago
Solved

Evergreen Harbor laadt niet

Hallo,

Zojuist met de Black Friday sale Eco Lifestyle gekocht en gedownload. Echter laadt de gehele wereld niet. Kavels zijn allemaal verdwenen en de kavels waar al sims wonen, kan ik niet op klikken. Ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd, de sims laten repareren volgens de knop en alles is up to date.

CC en mods heb ik uitgezet. Dit maakte ook geen verschil.

Iemand nog ideeën wat ik kan doen? 

• Hey @liankipje,

Als je problemen hebt met het laden van de werelden nadat je Ecologisch leven hebt aangeschaft en geïnstalleerd dan komt dat waarschijnlijk toch door de aanwezigheid van het aangepaste materiaal. Vooral als je het zonder controle op verouderde en corrupte onderdelen hebt teruggeplaatst.

Lees voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

En verwijder in elk geval het bestand localthumbcache.package uit de *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4

Laat even weten of je daarna nog hulp nodig hebt.

5 Replies

• Hey @liankipje,

Als je problemen hebt met het laden van de werelden nadat je Ecologisch leven hebt aangeschaft en geïnstalleerd dan komt dat waarschijnlijk toch door de aanwezigheid van het aangepaste materiaal. Vooral als je het zonder controle op verouderde en corrupte onderdelen hebt teruggeplaatst.

Lees voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

En verwijder in elk geval het bestand localthumbcache.package uit de *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4

Laat even weten of je daarna nog hulp nodig hebt.

• liankipje's avatar
    liankipje
    4 months ago

Hi,

Bestand heb ik verwijderd en alle mods en CC uit de sims 4 folder gehaald. Echter lost dit het probleem niet op...

De wereld opent wel, maar de kavels komen niet tevoorschijn, zie de foto.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 months ago

Hey @liankipje,

Heb je nadat je het bestand hebt verwijderd en het aangepast materiaal uit de mods map hebt gehaald je spel gerepareerd? Zo niet, dan raad ik je aan dat alsnog te doen.

Voordat je mods en cc terug  wilt plaatsten is het heel verstandig om te controleren ze nog eigenlijk nog werken. Gebruik daarvoor de 50/50 methode of plaats je mods één voor één terug en test na iedere plaatsing of je spel nog wel goed functioneert.

Laat even weten of de kavels en gebieden daarna wel zichtbaar en speelbaar zijn.

• Dit probleem schijnt dus alleen bij die specifieke save te zijn. Oudere saves doen het wel...

Hmm.. Geen idee, maar ik denk dat ik het hier bij laat. Bedankt!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 21 hours ago