Forum Discussion
Trismagistos
4 years agoHero
Hey @simvips,
Op dit moment is er jammer genoeg maar een manier om de naam van een van de getrouwde Sims terug te zetten.
Je kan daar een cheat voor gebruiken. Zorg ervoor dat je de cheat codes aanzet en typ daarna in het raam:
Spoiler
cas.fulleditmode
Op dit moment weet ik geen andere oplossing maar, ik zal nog even zoeken naar een bug rapport of een wat stabielere workaround.
Laat even weten of je hier mee verder kunt.
- 4 years ago@Trismagistos ik doe dat steeds maar elke weer is best vervelend dus even wachten tot er een update komt dat is niet anders maar hoop dat jullie dat kunnen fixen alvast bedankt
- monique230514 years agoSeasoned Ace@simvips Heb jij toevallig de MCCC mod? Die kan het namelijk ook veranderen. Ik heb die vroeger in mijn sims ook gespeeld en ik vond dit ook niet fijn dat de namen veranderde. Ik weet dat er momenteel nogal veel bugs zijn als je Sims met Mods speelt of met Custom Content. Mocht je dus met dit spelen zou mijn advies zijn om even te testen zonder deze items en kijken of het dan opgelost is.
Succes en veel plezier,
Groetjes Monique- 4 years ago@monique23051 ja ik gebruik mccc mod helemaal up-to-date ik zal zonder mcc mod porberen en dan kijken als het dan veranderd en als dat niet zo is dan ligt het aan de mod of aan het spel ik heb ook de cash gewist om te kijken als daar ook fouten weg gaan ben benieuwd
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 6 days ago