Forum Discussion

schlamantha's avatar
schlamantha
Newcomer
3 months ago

Finding a job

Does anyone else have a sudden problem with the Finding a job? I can't see any jobs at the sims 4 neither can't I click on a job, since it is clearly empty. I have deleted possible mods that could have caused this issue. What is this? I dislike it with all my heart, since the packs going to work etc. cannot be used because they clearly don't have a job anywhere at the hospital or things.

4 Replies

• Welkom op het Nederlandstalige sims 4 forum. Je kan je vragen gewoon in het Nederlands stellen, want de antwoorden worden hier ook in die taal gegeven. Ik heb het probleem trouwens niet.

• heb je het al geprobeerd zonder mods om te zien of het dan wel werkt? Ik heb namelijk toch sterk het vermoeden dat het wel degelijk aan een mod ligt

• Kan gebeuren als je per ongeluk een andere instelling heb gedrukt (is mij ook weleens overkomen in deze versie hoor😉😉)

Dit is de Nederlandse versie👍

Maar wat degene al zei: het kan mogelijk aan de mods liggen (en misschien zelfs cc)

Misschien kan je die mods verplaatsen of verwijderen en kijken of het probleem is opgelost?

Ik heb daar zelf helemaal geen last van heel eerlijk gezegd

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    New Veteran
    2 months ago

je reageert op een topic dat al bijna een maand oud is.... 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 14 days ago