Forum Discussion

Jeaney1's avatar
Jeaney1
Seasoned Traveler
1 month ago

Foto's en Schilderijen ;(

De Foto's zijn na de update nog steeds zwart, en de schilderijen met referenties zijn nog steeds wit!!
Wanneer wordt dat nu eens gemaakt ??? Het is al maanden zo en het wordt steeds erger en niet beter!!
En Ik kan mijn recente kavels opeens niet meer downloaden !! Hoe zit dat? Ik krijg de melding "systeem fout".
(Ik speel zonder CC en Mods)! Dus dat is het probleem niet.
Testen jullie het spel wel echt? voordat het online gaat.

2 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • vreemd, ik heb nergens last meer van. Heb je al eens geprobeerd om te localthumbcage.package bestandje te verwijderen uit de Sims 4 map?

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    Seasoned Traveler
    1 month ago

Ja dat heeft de vorige keer ook niets uitgehaald, het probleem zit echt in het spel zelf. En dit is al de 3 keer!
    En ook ik ben echt de enigste niet, iedereen heeft hier last van helaas.
    Kijk maar eens in de galerij, daar zijn maar een paar creativelingen  die af en toe wat proberen online te doe. Of ouderen Art weer opnieuw uploaden. Anderen wagen zich er niet aan tot dat het eens echt gemaakt wordt.
    Als ik bij mijn baas zo slecht werk zou afleven, dan zou ik ontslagen worden. Ik snap niet dat ze het spel niet gewoon uitgebreid testen voor dat ze het online zetten?!

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 days ago
3,045 Posts